Data e postimit: 2014-08-09 15:20:36
Lexime: 3897
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Vuajtja nuk zgjat vetëm një cast !

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Vuajtjës Vuajtja Sjell pikëllim Për jetimin Për dembelin Sjell djerrësi Vuajtjen ...
Autori: Shqiponja · Lloji: Romane · Tema: Zhgenjimi
Ora ecen ecen pa pushim dhe gjumi ne syt e mi nuk duket gjekundi.Me kohen eshte larguar edhe ai vetimthi duke lene pas zhgenjime pafund qe shoqerohen me lote te shpirtit.Jam lodhur tek sa ndjek me ankth pa pushim tik taket e saja duke pritur se ne nje cas...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Bukuria nuk zgjat gjithmonë,dituria cdo herë qëndron !
Autori: Armando Gega · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria
× Search Modes ALLIMAGESVIDEOSBOOKSNEWSFLIGHTSSEARCH TOOLS Search Results Translation result Love is an intangible feeling that makes us vulnerable to danger, pain and suffering. However, love is the foundation of fr... More Dashuria ësh...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Buzëqeshja zgjat jetën ,mërzia shkurton jetën !
Autori: elena · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
Rri dhe mendoj vetem per ty pse s'me doje pse s'me pse s'ma dhe ne sy me bere te shpresoja se do te ishim te dy por ti u largove dhe mua me lendove Pse se the ti te verteten pse mua ma more jeten pse ti mua me lendove dhe per mua nuk mendove ...
Autori: Atea Avdyli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Zgjidhni nje mekat, vendoseni ne njerin nga rrathet e ferrit dhe denimin vendosjani ju.
Ferri, vendi ku të gjithëve i vjen drejtësia që meritojnë për mëkatet që kanë bërë në jetë kur ishin të gjallë. Secili prej nesh, ka bërë një mëkat në jetën e tij, por gjithashtu për secilin prej nesh, një mëkat qëndron mbi të...
Autori: Rea Latifi · Lloji: Thenie · Tema: Vuajtjet Dhe Kenaqesia
Ndonjeher ne njerzit duhet te pyesim veten se pse po vuan ky shpirti yne dhe nuk planifikojm te kenaqemi ta zevendesojm kete vuajtje sepse pa sherim te shpirtit te njeriut ai fillon te avullohet ,pse jo te zevendesojme ate vuajtje me neuroza qe te zgjasim...
Autori: edona pali · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: jeta
labirinth pa fund plot kthesa ne cdo kthese gezime e merzi mbushin te shkreten jete deshira dhe pasioni jo jo nuk mungojne merimangat me rrjetat e tyre te shfaqen nuk harrojne ne pafundesi endrrash nje femije jetonte por tek shfaqet nje furtune ...
Autori: genti · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Endraa
..Dhe ne ate cast mu shfaqe ti ...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Thenie · Tema: Shprehje frymezuese nga Nënë Tereza
1. Të duash do të thotë të bësh gjëra të vogla me dashuri të madhe. 2. Mos i prisni kryetarët. Bëjini gjërat vetë, njëri për tjetrin. 3. Fjalët e mira mund të jenë të shkurtra dhe të lehta për t’u thënë, por jehona e tyre ës...
Autori: alesia aliu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: e verteta e jetes
Te kesh shok apo te dashur kjo eshte ceshtja, I dashuri eshte nje person qe ti e don me gjith shpirt por ajo ndjenje mund te zbehet nga cast ne cast.A mendoni vertet qe ai nuk do i shkoj mbas nje vajze tjeter ? Nese po athere ju gaboheni rende.Atij mund ...
Autori: Arta Klaiqi · Lloji: Poezi personale · Tema: Besimi
Kur të tjerët nuk të duan të hidhet ti mallkosh ata vetëm ktheju ALLAHUT. Kur ndjehesh i vetmuar pa kurrfarë shprese vetëm ktheju ALLAHUT. Vetëm ALLAHU të kupton vetëm ALLAHU të ngushëllon prandaj duaje ALLAHUN edhe ai të do ty.
Autori: Arta Klaiqi · Lloji: Poezi personale · Tema: Besimi
Kur të tjerët nuk të duan të hidhet ti mallkosh ata vetëm ktheju ALLAHUT. Kur ndjehesh i vetmuar pa kurrfarë shprese vetëm ktheju ALLAHUT. Vetëm ALLAHU të kupton vetëm ALLAHU të ngushëllon prandaj duaje ALLAHUN edhe ai të do ty.




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com